رضایت مشتریان ، تغییرناپذیرترین قانون در منشور حقوق مشتریان بادپاست .
001

 نشست معاونت مالى اقتصادى هلدينگ شهريار با مدیران بادپا

طی یک نشست با حضور معاونت مالى اقتصادى هلدينگ شهريار، موضوعات مالی شرکت بادپا بررسی شد. به گزارش روابط عمومى بادپا، جلسه‌اى به منظور بهره‌گیری از راهک...

بیشتر بخوانید
پروژه

بادپا؛ مجرى تخصصى توزیع مویرگی اقلام آزمایشگاهی و پزشکی در كشور

به گزارش روابط عمومى بادپا، پروژه توزیع مویرگی اقلام آزمایشگاهی و پزشکی یکی از خدمات ویژه پیک بادپا است که با تیم حرفه‌ای و مجرب اجرا می‌شود. بادپا هم...

بیشتر بخوانید
لوح تقدیر

تقدیر و پاداش هدیه دکتر افقهی به اپراتور وظیفه شناس بادپا

دکتر بابک افقهی مدیر عامل هلدینگ شهریار از خدمات نسترن نوروزی اپراتور مرکز پاسخگویی شرکت بادپا با ارائه لوح تقدیر و صدور دستور یک ماه پاداش عملکرد ، ت...

بیشتر بخوانید
پست کشور

بادپا اپراتور دوم پست ایران است

بادپا اسفند ۹۶ بود که همزمان با سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات، بادپا به عنوان اپراتور خصوصی پست، پروا...

بیشتر بخوانید
پیک بادپا

خدمات رایگان بادپا؛ جابه‌جایی مدارک ویزای زائران اربعین

توسط پیک بادپا در تهران انجام می‌شود *خدمات رایگان جابه‌جایی مدارک ویزای زائران اربعین * جا به جایی مدارک و مرسولات مربوط به ویزا و پاسپورت زائرین ارب...

بیشتر بخوانید