رضایت مشتریان ، تغییرناپذیرترین قانون در منشور حقوق مشتریان بادپاست .

وبلاگ و اخبار

تقدیر مدیر عامل هلدینگ شهریار از ۵ پیک نمونه بادپا

وبلاگ و اخبار

دکتر افقهی از ۵ پیک موتورسوار وظیفه شناس شرکت بادپا تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بادپا، دکتر بابک افقهی مدیر عامل هلدینگ شهریار در روز ملی حمل و نقل، از پنج پیک موتورسوار حرفه‌ای و متعهد بادپا طی مراسمی تقدیر کرد.

در این مراسم که ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شرکت بادپا هم حضور داشت، احسان بابایی، مجتبی شاه مرادی، مهدی وهابی کاشی، محمد شویی و مصطفی بیات از سوی دکتر افقهی مدیرعامل هلدینگ شهریار با اهدای لوح تقدیر و پاداش، تقدیر شدند.

رعایت قوانین و مقررات (قانون مداری)، استفاده همیشگی از کلاه کاسکت، حضور منظم و‌ بدون تاخیر در محل خدمت و تحویل کالا به مشتریان، آراستگی ظاهری(لباس وجلیقه فرم بادپا)، رضایت مشتری از نحوه تعامل و برخورد و تهرانشناسی و انتخاب بهترین مسیر در زمان سرویس از جمله شاخصه‌های انتخاب موتورسوار نمونه توسط شرکت بادپا بوده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *