رضایت مشتریان ، تغییرناپذیرترین قانون در منشور حقوق مشتریان بادپاست .

وبلاگ و اخبار

تقدیر و پاداش هدیه دکتر افقهی به اپراتور وظیفه شناس بادپا

وبلاگ و اخبار

دکتر بابک افقهی مدیر عامل هلدینگ شهریار از خدمات نسترن نوروزی اپراتور مرکز پاسخگویی شرکت بادپا با ارائه لوح تقدیر و صدور دستور یک ماه پاداش عملکرد ، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شركت بادپا، در لوح تقدیری که به همین مناسبت به امضای دکتر افقهی رسیده، آمده است :

سرکار خانم نوروزی
اپراتور محترم مرکز پاسخگویی شرکت پیک بادپا
سلام علیکم
بدینوسیله از حسن برخورد و صبوری جنابعالی در پاسخگویی به تماس های مشتریان آن شرکت ، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای شما آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون از خداوند متعال را مسالت دارم.
شایان ذکر است دکتر افقهی که بصورت یک فرد ناشناس و مشتری با مرکز تماس پیک بادپا تماس گرفته بود از حسن برخورد و پاسخ های صبورانه این خانم به پرسش های متعدد خود تقدیر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *